Følgere

fredag 29. april 2016

Ny veske



 Det er nesten litt kjekt når den gamle veska blir utslitt og en får behov for å sy en ny:)  Ja jeg måtte ikke sy ei ny, for jeg har et lite lager av vesker.... men jeg synes det er så innmari gøy!! Denne modellen stod i MyQuilt, men her har jeg gjort mange forandringer. Jeg lagde glidelåslomme i veske lokket, syntes det var mye sløs med plassen. Ellers lagde jeg "utenpå" lommastørre, slik at den fikk plass til mobil og nøkkelsnor med karabinkrok.
Inne i foret lagde jeg glidelåslomme på den ene sida og flere små lommer på den andre sida. Jeg er ikke helt sikker på om jeg liker denne merkelige lukkinga av veska, men den kan jeg forandre senere om jeg finner ut at den er lite praktisk Nå skal veska taes til bruk.







Nærbilde av en liten detalj.

God helg til alle som titter innom!!


4 kommentarer:

  1. Syns veska var skikkelig fin. Fine farger :)

    SvarSlett
  2. Du er veskespesialist! Den ene veska etter den andre, fine og forseggjorte.

    SvarSlett
  3. Så fin den var, fine farger :-)

    SvarSlett
  4. Veldig hyggelig veske du har laget. Vakker detaljer... super med små lommer.
    Jeg hadde sydd veske også... sist. Og jeg tenker jeg må skriver vesker... ikke lommer - lommer er liten :-))) riktig :-) Hilsen sender deg Viola
    Ha riktig god helg.

    SvarSlett

HEI
Jeg blir utrolig glad om du legg igjen noen koselige ord i kommentarfeltet! Veit du at du ikke trenger å ha egen blogg for å skrive kommentar?
Der du må velge "kommenter som" under adressefeltet, kan du velge navn/nettadresse, og så skriv du inn navnet ditt. Jeg vil helst ikke at du kommenterer anonymt.